掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

史上最靚!李若彤重現小龍女仙氣Look __,李若彤,吳卓林,小龍女,

凍齡美女呀~「情若真,不必相見恨晚……」一睇句歌詞,唔駛講都知係張德蘭為劇集《神鵰俠侶》嘅主題曲,要講《神鵰》,唔通真係講隻鵰咩,梗係講不食人間煙火、 ...


凍齡美女呀~


「情若真,不必相見恨晚……」一睇句歌詞,唔駛講都知係張德蘭為劇集《神鵰俠侶》嘅主題曲,要講《神鵰》,唔通真係講隻鵰咩,梗係講不食人間煙火、仙氣度爆燈嘅「姑姑」小龍女!陳玉蓮、李若彤、劉亦菲先後都扮演過,就連台灣女星陳妍希都有份,仲被譽為「高脂版小龍女」!要配得起小龍女最強仙氣最勁氣質,唔係陳玉蓮,就一定係李若彤!但係今round,叮!李若彤,贏呀!

1995年同古天樂合演《神鵰》嘅李若彤,事隔23年又再度「小龍女」上身,今日內地網站瘋傳一批李若彤為拍廣告扮「小龍女」嘅相,相中一身白色古裝上陣嘅佢擺出唔同甫士,最攞命係依然同當年一樣,嗰陣「小龍女」除,即係不食人間煙火嘅氣質,一滴都冇少過!大批網民狂loop,話李若彤超過廿年後再扮「小龍女」,竟然完全冇走樣,保養得宜,又話比較廿幾年前個「小龍女」look,完全傻傻分不清咁話!仲話劉亦菲同陳玉蓮同陳妍希全部可以企埋一邊,網民話:「留住了歲月,驚艷了時光,姑姑你太美了!」、「點解冇老過?」、「氣場好勁,溫柔霸氣!」

網民猛話李若彤駐顏有術冇跌Watt,覺得好神奇兼猛問咩秘方,不過都唔夠佢嘅歲數神秘,真係歲數神算都搞唔掂呀!曾經佢報稱係1973年出生,但畀人話係報細咗六年,2014年佢拍劇時被人問到歲數之謎,當時佢話一定唔止39歲,但幾多就一定唔會講喎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!