網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月13日 星期二

【婆媳關係差成咁?】木村媽上台數靜香 :稱不上喜歡抑或討厭 __,木村,木村拓哉,

日本男星木村拓哉同母親木村悠方子近年感情疏離,自從木村同工藤靜香結婚後,一直傳出木村媽與靜香之間嘅婆媳關係惡劣。木村悠方子沉迷心靈治療課程,還以組織代 ...




日本男星木村拓哉同母親木村悠方子近年感情疏離,自從木村同工藤靜香結婚後,一直傳出木村媽與靜香之間嘅婆媳關係惡劣。

木村悠方子沉迷心靈治療課程,還以組織代表身份到處演講推廣,佢曾經喺演講中自曝因為木村而要服用鎮靜劑與安眠藥。最近,木村悠方子又以「木村拓哉母親」之開演講騷,呢次活動場地揀來新宿一高級酒店,連餐飲基本收費每位一萬四千日圓(近千一港元),木村悠方子係嘉賓之一,佢站台期間竟然提起家嫂:「那位靜香小姐,稱不上喜歡抑或討厭。」現場不少SMAP粉絲都話對木村媽公開談靜香感到意外,呢番話更證明多年來婆媳感情等同可有可無。有木村fans認為,木村媽比較偏愛兒子曾交往9年嘅舊女友加藤香里,當二人分手後,木村戀上靜香更奉子成婚,木村媽才勉強俾靜香入門。

木村媽都不只一次提起兒子,佢受訪時講過:「他有他的家庭,所以我不看,不說,不問,不會對他的事插嘴。」木村母親友人都曾爆料,更向友人抱怨兒子似入贅女婿一樣。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



木村拓哉
靜香公開大女心美操刀嘅近照
木村媽上台數靜香

鍾意就快D Share啦!