掃呢頁CODE去手機

2018年3月31日 星期六

咁似凌凌漆…李施嬅捐血淆底要分散注意力 __,李施嬅,李詩韻,凌凌漆,

怪唔得知咁似曾相識!藝人李施嬅同趙希洛近日忙於拍攝新劇《金宵大廈》,二人日前趁工作空檔,一齊去捐血,但因為趙希洛早一日喝了中藥,結果被拒。施嬅於big ...


怪唔得知咁似曾相識!


藝人李施嬅同趙希洛近日忙於拍攝新劇《金宵大廈》,二人日前趁工作空檔,一齊去捐血,但因為趙希洛早一日喝了中藥,結果被拒。

施嬅於big big channel直播捐血過程,仲話今次係「找數」,她解釋因為之前生日與粉絲一齊去捐血,但未能成功。雖然已經多次捐血,但施嬅依然好緊張,當捐血期間,她不敢正視自己的血包,更唱英文字母歌,嘗試分散注意力,但最終依然成功捐血。有網民就覺得佢唱字母歌分散注意力跟刮骨療毒有異曲同工之妙,更想起周星馳在《國產凌凌漆》中的演出!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!