掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

【搵女演員接捧?】夏里遜福回歸《奪寶奇兵5》最後一次演鍾斯博士 __,夏里遜福,

夏里遜福落實拍攝《奪寶奇兵5》,亦係佢最後一次演鍾斯博士。史提芬史匹堡提議主角可以搵女演員接捧。夏里遜福(HarrisonFord)主演電影《奪寶奇兵 ...


夏里遜福落實拍攝《奪寶奇兵5》,亦係佢最後一次演鍾斯博士。
史提芬史匹堡提議主角可以搵女演員接捧。

夏里遜福(Harrison Ford)主演電影《奪寶奇兵》(Indiana Jones),將於明年4月開拍第五集,導演史提芬史匹堡(Steven Spielberg)近日受訪時確認福伯將會回歸扮演鍾斯博士,不過會係佢最後一次參與《奪寶奇兵》系列電影。

史匹堡話:「將會是夏里遜福最後一部《奪寶奇兵》,我可以肯定。」不過唔代表電影將會完結,佢指電影仍然會拍落去,仲話片商係時候去考慮改由女性主演:「可以將名字由Jones改為Joan,這樣沒有不妥。」《奪寶奇兵5》暫定於2020年7月在北美開畫。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!