掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

撻着吳沚默?何廣沛勁得戚:佢單方面暗戀我 __,何廣沛,吳沚默,

會唔會真係有機會撻着呢?藝人何廣沛及吳沚默(Momo)日前於新蒲崗拍攝新劇《白色強人》,二人表示於劇中與馮盈盈有段三角關係,Momo笑言於劇中是愛情失 ...


會唔會真係有機會撻着呢?


藝人何廣沛及吳沚默(Momo)日前於新蒲崗拍攝新劇《白色強人》,二人表示於劇中與馮盈盈有段三角關係,Momo笑言於劇中是愛情失敗者,何廣沛即搞笑謂:「可能佢單方面暗戀我。」

何廣沛又謂與馮盈盈有嘴戲,問到可會有尷尬,他說:「又唔尷尬。以我所知係佢螢幕初吻。(怕唔怕傳緋聞?)唔怕,唔會傳緋聞,都係工作上嘅嘢。」Momo指何廣沛不是第一次拍咀戲,笑言應該很熟手。她更笑謂希望與對方傳緋聞,何廣沛即說:「我哋可以撇底盈盈做情侶檔,但冇可能(傳緋聞)」二人表示今次拍攝過程舒服,講到劇中有不少救人場面,Momo表示不怕見血,又謂小時候用玩具針為公仔打針,經常拮親自己,笑言拍打針場口已熟手。

何廣沛又透露與Momo是訓練班同班同學,但今次是首次合作:「完咗訓練班,過去五年冇合作過。佢係一個才女,我哋組嗰啲功課嘅提議都係佢諗,我哋啲作品比較另類同文青啲。我仲扮演過佢個仔,全程跪喺度做戲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!