掃呢頁CODE去手機

2018年4月3日 星期二

咀足一分鐘!子善開門利是畀$9.9:老婆無價 __,

好Sweet呢!藝人林子善與太太董佩欣今日擺喜酒,一對新人於下午五時半見傳媒。身穿紫色西裝的林子善與太太咀足1分鐘,讓記者拍照。談到今晚筵開63圍喜酒 ...


好Sweet呢!


藝人林子善與太太董佩欣今日擺喜酒,一對新人於下午五時半見傳媒。身穿紫色西裝的林子善與太太咀足1分鐘,讓記者拍照。談到今晚筵開63圍喜酒,子善謂:「原本50圍咋,之後好多朋友都話嚟,所以加到依家63圍,冇得再加,都要同一啲想嚟嘅朋友講唔好意思。」

今次婚禮花掉7位數,子善表示儲錢儲足兩年,打趣說:「除咗無綫返工外,我出面都有跑山搵錢,慳啲使囉,結婚我唔會理賺定蝕嘞。(幾錢開門利是?)本來係9,999嘅,我加咗點變成9.999,我覺得我老婆係無價嘅。接新娘易過借火,啲姐妹一見到袁偉豪,門都開咗三分二嘞,再見埋馬明及嘉穎,就差唔多自動開門。玩新郎時我食咗鹹竹蜂,咳到口水鼻涕一齊流。」

係咁眼濕濕

對於未來要與太太共度餘生,子善愈講愈眼濕濕:「要做好自己先,我唔想空口講白話,行動最緊要。要愛惜自己身體先,先可以照顧到太太,走埋下半生。頭先我未講愛的宣言已經喊,斟茶畀外父、母好動感,我自己太易喊嘞。姐妹們有畀嘢叫我跟住讀,但我唔想,因為唔係出自真心,但我講自己想講嘅,講三句又喊!」

當問到太太畀子善幾多分,她謂:「100分。」子善即謂:「畀80分夠嘞,咁先有進步空間。(努力造人?)我唔得,暫時未得住,想小朋友第二日生活成長環境好啲,下年啦,太太同外父母都好鍾意小朋友。」至於董佩欣手上的1.6卡鑽戒,子善表示:「買唔到最大嘅戒指,但呢隻無論顏色及切割都係完美嘅,佢值得我買畀佢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!