掃呢頁CODE去手機

2018年4月3日 星期二

林子善講愛的宣言眼濕濕 馬國明掛住笑 __,馬國明,林子善,

好想睇馬國明讀愛的宣言個樣呀!35歲藝人林子善與圈外太太董佩欣(Kary)去年10月簽紙結婚,今日在將軍澳一所酒店舉行婚禮。一對新人於上午十時十五分現 ...


好想睇馬國明讀愛的宣言個樣呀!


35歲藝人林子善與圈外太太董佩欣(Kary)去年10月簽紙結婚,今日在將軍澳一所酒店舉行婚禮。一對新人於上午十時十五分現身,子善拖齊星級兄弟團助陣,包括伴郎袁偉豪(Ben),以及唐詩詠、馬國明、鄭嘉穎、黃長興及黃嘉樂及數位圈外朋友,一行18位兄弟姊妹團聲勢浩大。

一對新人以傳統裙褂亮相,新娘子Kary戴上大大塊金豬牌、五對龍鳳鐲及兩條金鏈。而星級兄弟團以型格西裝亮相,唯一女將唐詩詠亦反串穿上格仔西裝。

一眾兄弟團接受訪問,問到今早接新娘儀式是否被姊妹團「玩殘」?詩詠笑言過程順利:「過程順利、輕鬆嘅,我哋都係畀人玩,Ben同嘉樂要食蟲,食鹹竹蜂加芥辣,仲有要做劈腿,不過冇人做到囉!」問到子善愛的宣言是否感人?馬國明笑言:「子善講到眼濕濕囉,不過我哋就掛住笑。」

問到一班兄弟是否已分配好工作?嘉穎笑言負責「執頭執尾」及影相,反串做兄弟的詩詠又笑言:「原來都唔使好多兄弟,我負責後勤,馬明負責頂酒!」

問到誰酒量最好?馬國明聞言笑說:「今晚會飲晒一世人嘅Quota!我酒量都幾好架!」身旁一班兄弟即取笑他千杯不醉,嘉穎更爆料說:「都好耐冇見馬明醉喇,都有10年,上次係《鐵馬尋橋》煞科宴,醉到攬住我唔知講咩!」馬明又笑言:「我成日醉冇人知啫!」身旁即有人起哄說:「今晚都唔會攬嘉穎喇,唔知攬邊個!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!