掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

劉倩婷搵老公同李姿敏BB改名有難度 __,劉倩婷,

劉倩婷出席慈善活動,大談好友李姿敏(圓圖)佗B。前港姐冠軍劉倩婷以慧妍雅集會長身份現身鑽石山,代表慧妍雅集捐出100萬元支持兒童活動,宣揚開卷助人訊息 ...


劉倩婷出席慈善活動,大談好友李姿敏(圓圖)佗B。


前港姐冠軍劉倩婷以慧妍雅集會長身份現身鑽石山,代表慧妍雅集捐出100萬元支持兒童活動,宣揚開卷助人訊息:「今次係慧妍雅集35周年嘅計劃之一,希望宣揚開卷助人,讀書好緊要。」

李丞責負責教中文

倩婷笑言囡囡的書本已經比玩具多:「佢都鍾意讀書嘅,覺得咁樣好好,依家見到街上啲小朋友都一人一部平板電腦。(食飯讀書會唔長肉?)咁咪苗條啲囉!」她會與老公李丞責分工為囡囡講故事:「爹哋負責中文,我就負責英文,佢晚晚都要聽起碼一個鐘先肯瞓。」

講到同屆港姐好友李姿敏佗B,倩婷笑言:「佢佗得好靚,我哋見面都有猜佢個肚,見到個肚愈來愈大,好興奮。不過佢未知仔定女,我知佢係恨囝囝嘅,等出世先知會有驚喜。(搵李丞責改個好名?)係呀,有少少難度,因為佢老公姓賀係外國姓,所以都要花時間幫佢改個好名,等佢生番6、7、8個先」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!