掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

毛舜筠日本旅行賀拎影后 苗僑偉夫婦送驚喜 __,毛舜筠,苗僑偉,

毛舜筠日本旅行賀拎影后苗僑偉夫婦送驚喜出爐影后毛舜筠帶埋細女一齊出席,老友張堅庭仔仔張高銘執導嘅電影《YAYA》慈善放映場,毛舜筠話覺得張高銘係個對電 ...


  • 毛舜筠日本旅行賀拎影后 苗僑偉夫婦送驚喜


  • 出爐影后毛舜筠帶埋細女一齊出席,老友張堅庭仔仔張高銘執導嘅電影《YAYA》慈善放映場,毛舜筠話覺得張高銘係個對電影好有熱誠嘅青年,又認為前輩唔適宜俾新人太多壓力。

    被問到早前喺攞咗金像獎影后有冇好好慶祝,佢就話自己已經去咗日本旅行開心,途中仲收到苗僑偉夫婦同吳啟華等人送上驚喜:「我唔知道他們會嚟,令我好驚喜,很開心,仲飲到醉咗」。 問到跟老公區丁平點樣同佢慶祝,佢就話老公唔喺香港:「等佢同大女返嚟,我哋一家四口一齊慶祝」。


    鍾意就快D Share啦!