掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

【出冊放暑假】我坐監你吔飯 黃浩銘:𥄫實民主黨 __,民主黨,黃浩銘,黃浩,

黃浩銘在社運界打滾十年,未見收成,先嚐牢獄之災。過去大半年,他先後因為「東北案」和「佔旺刑事藐示法庭案」兩度入冊。「東北案」正等待上訴,今年九月開庭: ...




黃浩銘在社運界打滾十年,未見收成,先嚐牢獄之災。過去大半年,他先後因為「東北案」和「佔旺刑事藐示法庭案」兩度入冊。「東北案」正等待上訴,今年九月開庭:「到時可能又要入返去啦。」更大鑊的是,針對雨傘運動、他被控「公眾妨擾罪」,亦將於十一月開審,最高可判囚七年。前路灰黯,社運沉疴,他偏偏不可救藥的樂觀,「出來放個暑假都好,唔使咁辛苦。大佬,赤柱真係好熱,間房三十幾度。入去幾分鐘就成身濕晒。」



去年八月,十幾萬人上街聲援「13+3」政治犯。黃浩銘在囚也不愁寂寞,親友、市民的來鴻不能一一回覆。到今年一月,他再次入獄,筆友明顯減少,「人嘅熱情會遞減,好正常。我冇理由『再創高峰』,做單更大鑊、坐十年監,去爭取香港人嘅熱情。熱情係一下子,更重要係長期、理性嘅組織。」



群眾用了小林退熱貼。盟友又如何?黃浩銘上次出冊時曾經講過:「我哋呢班𡃁仔坐監,有無人跪低?有無人投降?我哋已經犧牲咗,你如何可以同林鄭飲茶?」拜托泛民友好要借政治犯來鼓動群眾,轉頭民主黨便與林鄭月娥把酒當歌,「老實講,係呢班人令我坐監、蒙受苦難。但即使民主黨同林鄭又食飯又盛,我都唔會話:攪錯呀!民主黨又賣香港。總之在大是大非,你唔好走咗去就得啦。」「我哋都有責任去監督、𥄫實佢哋。會唔會因為與林鄭關係好咗、就鬆章俾佢?」






鍾意就快D Share啦!