掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

備戰開騷!關楚耀食蛋白餐操爆肌 __,關楚耀,

關楚耀將於5月開騷。歌手關楚耀(Kelvin)以嘉賓身份出席慈善盆菜宴,他表示主辦單位是自己的朋友,平時舉辦的活動主題都是圍繞着香港,故特登到場支持。 ...


關楚耀將於5月開騷。


歌手關楚耀(Kelvin)以嘉賓身份出席慈善盆菜宴,他表示主辦單位是自己的朋友,平時舉辦的活動主題都是圍繞着香港,故特登到場支持。Kelvin將於5月舉行個人演唱會,他透露近排主要食蛋白餐,想操肌肉及保持狀態:「雖然演唱會冇諗住除衫,但當然要睇歌迷反應,如果徇眾要求都會嘅,但依家仲差啲,畀多一個月時間我。(重咗幾磅?)冇特別去計,但感覺到狀態體能返緊嚟,起碼應付到個演唱會先。(對邊個部分最有信心?)整個Body」

步入前輩級歌手

問到是否已經背熟歌詞,到時會否好像契爺譚詠麟一樣?Kelvin笑言:「佢嗰啲係創作歌手,可以臨時即刻去創作。」他透露曲目方面,會挑選一半別人的歌曲,希望藉今次與歌迷更加親近:「都5年冇開,有一段時間冇見佢哋,主要想帶出集體回憶。」他指剛推出了新歌,出街時遇到歌迷,對他表示「細細個已經聽你啲歌大」,令自己開心之餘又感到矛盾:「自己都步入咗前輩級歌手嘅階段。(擔唔擔心依家中學生唔知你係邊個?)都知嘅,相信我啲歌係陪住佢哋成長,但依家唔係哥哥,係叔叔。」

Kelvin笑指日前出席慈善活動時,有個爸爸叫4、5歲的女兒跟他影相,怎料對方稱呼他為叔叔:「我問個爸爸可唔可以叫哥哥,所以不能不認自己步入前輩級。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!