掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

林夕都投降!盧凱彤作曲太另類好難填詞 __,盧凱彤,

盧凱彤話想話畀大家聽佢會行唔同嘅路線!歌手盧凱彤(Ellen)到電台宣傳新歌《荒原》,坦言想寫沒有副歌的歌曲:「呢首歌連歌詞都冇重複,廣東歌好少咁。寫 ...


盧凱彤話想話畀大家聽佢會行唔同嘅路線!


歌手盧凱彤(Ellen)到電台宣傳新歌《荒原》,坦言想寫沒有副歌的歌曲:「呢首歌連歌詞都冇重複,廣東歌好少咁。寫完就即刻錄音同編和音,和音好重要,要同主音一樣大聲,仲加咗啲Effect令首歌更好。」她指新歌很另類,笑言正在挑戰聽眾極限:「唔知大家反應點,但我唔想一加入新公司就出情歌,想話畀大家聽我會行唔同嘅路。」

說到歌曲後段有強勁的結他聲,Ellen解釋是一種發洩:「首歌到高潮位已經無話可說,只可以用幾粒結他音表達,寫歌最巧妙就係留空。林夕都覺得我啲歌好難填詞,因為得好少位可以填。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!