掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

玩到笑唔停!蘇永康一個行李箱搞掂Jazz __,蘇永康,

睇嚟好似真係好好玩咁喎!歌手蘇永康於2014年與Anita結婚,去年更喜添愛子蘇展弘(Jazz),一家三口幸福美滿!而呢日蘇永康就帶埋仔仔Jazz去咗 ...


睇嚟好似真係好好玩咁喎!


歌手蘇永康於2014年與Anita結婚,去年更喜添愛子蘇展弘(Jazz),一家三口幸福美滿!而呢日蘇永康就帶埋仔仔Jazz去咗澳門開騷,佢喺社交網上傳一段Jazz坐喺地下玩緊行李箱嘅片,片中Jazz只係不停將行李箱中嘅隔層拎起同放低,就已經玩到不停咁笑,蘇永康仲留言:「爸爸做show前你玩得咁開心我保證你完show前經已訓(瞓)着」雖然唔知會唔會真係好似蘇永康講咁樣,不過一班網友睇到Jazz笑得咁開心,都忍唔住留言大讚Jazz可愛,仲話啲笑聲好治愈添呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!