掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

陳婉衡親身訪問狄維莊遜 偷偷合照都滿足 __,陳婉衡,

陳婉衡最近親身飛咗去美國見偶像!藝人陳婉衡(Alycia)日前飛到美國洛杉磯,此行為採訪荷里活動作巨星狄維莊遜(DwayneJohnson),Alyc ...


陳婉衡最近親身飛咗去美國見偶像!


藝人陳婉衡(Alycia)日前飛到美國洛杉磯,此行為採訪荷里活動作巨星狄維莊遜(Dwayne Johnson),Alycia表示狄維莊遜是其偶像,早於對方是摔角手時已經留意他,所以今次可以跟偶像做訪問,Alycia以超級興奮來形容﹕「我之前都做過啲電影訪問,套電影佢都有份,但就冇機會訪問到佢,今次終於有機會見到佢真人,所以超級開心。當佢坐喺你前面嘅時候我真係好緊張,但佢好nice同好warm,所以感覺良好,訪問過程都好順利,佢話有機會嘅話,佢好想嚟香港。(咁你有冇畀自己嘅聯絡佢,將來佢嚟香港可以做佢嘅導遊?)唔會啦,見過佢一次,我已經好心滿意足,真係冇諗過有機會見真人,因為荷里活巨星真係好少機會見。」不過,現場不能合照,Alycia只可遠遠地影到一張跟偶像同框的照片,但Alycia已經樂上半天。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!