掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

【so sweet】32歲曹敏寶低調嫁科學家 周美欣:感激你選我做伴娘 __,周美欣,曹敏寶,

03年港姐冠軍曹敏莉(Mandy)嘅32歲妹妹曹敏寶,今年1月就喺fb宣佈與科學家男友AlbertLam訂婚,當時佢話計劃4月就會拉埋天窗(新聞連結: ...


03年港姐冠軍曹敏莉(Mandy)嘅32歲妹妹曹敏寶,今年1月就喺fb宣佈與科學家男友Albert Lam訂婚,當時佢話計劃4月就會拉埋天窗(新聞連結:https://bit.ly/2AvOJO5)。原來前日曹敏寶已經同Albert結咗婚,榮升咗做林太太喇。

噚日周美欣喺ig度,見到曹敏寶出嫁,而周美欣就係伴娘,佢用英文留言話:「Yesterday was one of the most tiresome but also one of the most HAPPIEST days of my life . Words cannot describe how happy I am for you. Thank you for making me your maid of honour ! Congratulations my dear! (噚日(即前日)是有生以來最累但也是最快樂的日子。文字已不足以形容我替你多高興。感激你挑選了我作為你的伴娘。恭喜晒親愛的。)」最後佢仲tag埋曹敏寶添。

一對新人仲喺尖沙嘴嘅Hotel Icon舉行婚宴,而周美欣除咗做伴娘,身為歌手嘅佢,仲喺婚宴上送咗首歌《You are so Beautiful》俾一對新人,真係非常貼心呢!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

曹敏寶噚日同科學家Albert結婚。(ig圖片)
阿寶喺ig度貼咗張結婚相。(ig圖片)
周美欣做伴娘。(ig圖片)
出門時情況。(ig圖片)
周美欣話好開心阿寶搵佢做伴娘。(ig圖片)
婚宴情況。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!