掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

收肖像生日卡 曾志偉慶生畀女圍 __,志偉,慶生,曾志偉,

係愛呀!今個月14日就係藝人曾志偉65歲生日。圈中人緣甚廣嘅佢雖然未到正日生日,但就開始咗佢嘅馬拉松生日會之旅。張嘉兒、陳爽、孟瑤同張美妮,就約咗曾志 ...


係愛呀!


今個月14日就係藝人曾志偉65歲生日。圈中人緣甚廣嘅佢雖然未到正日生日,但就開始咗佢嘅馬拉松生日會之旅。張嘉兒、陳爽、孟瑤同張美妮,就約咗曾志偉出嚟同佢食日本嘢慶生。

張嘉兒將生日會相片上載到社交網,見到四位美女向壽星仔送上生日蛋糕之餘,住圍住曾志偉影咗好多張合照,又一齊用手做出心形動作祝佢生日快樂,之後四女仲齊齊攬住壽星仔合照添。張嘉兒就留言話:「四個傻婆同壽星公食飯。」佢仲親手壽咗張曾志偉肖像嘅生日卡畀壽星仔,上面仲寫住「阿爸,Thank you for everything,Happy Birthday。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!