掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

鹹濕謝東閔衰咗 劉思希誤食春藥跳河降火 __,劉思希,謝東閔,

好似好過癮喎!無綫藝員劉思希近日為劇集《丫鬟大聯盟》拍攝落水戲,劇中十分鹹濕的她對謝東閔流晒口水,暗中向對方下春藥,但她卻誤服「慾火焚身」,大鬧一輪後 ...


好似好過癮喎!


無綫藝員劉思希近日為劇集《丫鬟大聯盟》拍攝落水戲,劇中十分鹹濕的她對謝東閔流晒口水,暗中向對方下春藥,但她卻誤服「慾火焚身」,大鬧一輪後要跳河降火,十分搞笑。

睇三級片取經

劉思希撲進水中,由動作演員何佩珉代勞,故兩人造型激似。劉思希落水前加倍打底,用保鮮紙包裹身體,再穿上潛水衣,慎防池水污濁。她笑說:「有啲緊張,因為咁啱天氣凍咗,都驚啲水凍。」拍攝時,她不慎飲了一啖水,但應要求拍攝了三、四次,嘗試不同搞笑表情。

首次拍古裝劇兼演反派的劉思希笑言,鹹濕姣婆角色有很大發揮,故開拍前看三級片《金瓶梅》取經,學習鹹濕風韻:「角色好反傳統,係一個衰格、鹹濕,又忤逆嘅大小姐,對老竇又衰,仲成日鹹濕啲家丁,對佢哋毛手毛腳。劇裏面用盡方法嗒謝東閔,又餵佢食提子,又餵佢飲補湯,自己都未見過一個女性角色係咁鹹濕,哈哈。」

何佩珉明年嫁人

此外,剛在歐洲旅行時答應男友求婚的何佩珉指,事前不知男友計劃求婚,故感動得淚流滿面,現開始籌備婚禮,預計明年出嫁。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!