掃呢頁CODE去手機

2018年4月1日 星期日

挑戰舞台劇!李思欣由學生妹演到阿媽 __,李思欣,

李思欣出演舞台劇。藝人李思欣與林作、吳浣儀等合作演出舞台劇,思欣在劇中以學生妹造型示人,她表示除學生外,更有拍拖、做人母等多個不同階段,相當有挑戰性, ...


李思欣出演舞台劇。


藝人李思欣與林作、吳浣儀等合作演出舞台劇,思欣在劇中以學生妹造型示人,她表示除學生外,更有拍拖、做人母等多個不同階段,相當有挑戰性,思欣笑言:「因為臨開場忙住排練,我嗰吓係着住校服做學生,為咗爭取時間,仲着住套校服出去買飯食。」

思欣已完成第一場演出,她指上台前只有一次正式排練機會,因此演出時有點緊張:「第一日演好多親友嚟支持,都覺得緊張,但聽到台下觀眾笑就放心好多。演出時都有蝦碌位,喺劇中我有個八歲仔,所以上台時都要照顧埋佢,但佢爭啲行咗落台。(有冇感動喊位?)吳浣儀死嘅一場,我真係喊咗,真情流露,其實都開心事後啲朋友話好睇。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!