掃呢頁CODE去手機

2018年4月1日 星期日

何雁詩默認同鄭俊弘去旅行:費事佢Fans嬲 __,鄭俊弘,何雁詩,

Stephanie個樣…開心到呢……藝人何雁詩(Stephanie)、張景淳出席商場復活節活動,在剛過去旅行期間「水着」大解放的Stephanie心情 ...


Stephanie個樣…開心到呢……


藝人何雁詩(Stephanie)、張景淳出席商場復活節活動,在剛過去旅行期間「水着」大解放的Stephanie心情靚爆,在台上演唱時不停向在場觀眾開心揮手,全程笑不攏嘴。受訪時問到為何今日出活動着得咁密實?Stephanie怕醜話:「旅行用盡咗啲Quota!(去咗邊到嚟?)加勒比海,見到好多船長,哈哈!」問到是否跟男友鄭俊弘(Fred)去旅行?她即時扮失憶話已經唔記得:「費事佢(Fred)啲Fans嬲呀!(佢有冇同你求婚呀?)梗係冇!邊有咁快,諗起都驚!(你哋係咪已經有共識唔講大家?)去旅行唔使講嘅,做嘢就唔同。」問到去完旅行有加深了解?她甜笑謂已經了解好深,都識咗好多年,冇得再深。

張景淳自爆跌銀包

同場的張景淳表示最近都有跟幾位相識三十多年的好友去日本旅行:「每年都會抽時間一齊去。(女性朋友?)男性朋友。(唔會好Dry?)唔會,有啲嘢都係同男仔傾好啲。」另外他又自爆今日凌晨落機搭的士回家時跌咗銀包:「搵唔番個的士司機,因為係搭上搭咁搵,入面都有幾千蚊,希望搵得番。其實我成日都唔見嘢,喺今個trip都有跌錢。」問到之後的工作大計,他表示將開拍合拍戲,又指希望有緣能再「回家」(指劇集《愛·回家之開心速遞》)。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!