網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月6日 星期五

詩詠朱朱夾計 袁偉豪林子善咀嘴假戲真做 __,袁偉豪,唐詩詠,詩詠,林子善,

哎呀!藝人袁偉豪、唐詩詠、朱晨麗(朱朱)、林子善等為無綫新劇《棟仁的時光》宣傳,為配合劇情,眾演員也作狀扮咀,惟袁偉豪與子善扮咀時,詩詠與朱朱硬把兩人 ...


哎呀!


藝人袁偉豪、唐詩詠、朱晨麗(朱朱)、林子善等為無綫新劇《棟仁的時光》宣傳,為配合劇情,眾演員也作狀扮咀,惟袁偉豪與子善扮咀時,詩詠與朱朱硬把兩人頭黐埋,變相令他們上演hehe咀嘴,結果二人順應要求連咀三次。而活動中途開始下雨,令眾星要拎住雨傘受訪,狼狽非常。

對於與子善咀嘴,袁偉豪笑指非首次,他謂:「劇入面我要咀好多人,起碼十個以上,包括男仔,子善亦係其中一個,佢仲有讚我個嘴唇軟綿綿,識得太耐嘞!都預咗佢頭先隊個嘴埋嚟。」被取笑屆時要禁止女友張寶兒觀看,袁偉豪笑指不介意全家一起觀賞,在旁的詩詠聞言謂:「咁一路咀一路睇囉!」更指劇中咀戲不太多,笑指辛苦了拍檔袁偉豪。

兄弟團似G4特工

談到有指林子善婚宴當晚,兄弟之一鄭嘉穎與導演發生爭執,亦是兄弟團之一的詩詠謂:「冇唔開心事發生。(你哋醉咗唔知呀!)我哋冇醉,覺得好開心添,嘉穎個樣唔笑以為佢黑面啫!其實佢好落力做咗好多嘢,好乖咁迎賓同招呼賓客。」袁偉豪就謂:「我都唔知有呢件事發生,嗰晚我哋好似G4特工咁,戴晒耳機去處理場面。」對於子善踢爆馬國明以茶代酒,詩詠即力撐對方謂:「唔係,佢好犀利有飲㗎!最少三杯囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!