網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月6日 星期五

更新簡介遭狙擊 林作:我講乜都畀人鬧 __,林作,

林作坦言唔怕網民狙擊,實行全力反擊。前大律師林作曾在英國留學,先後入讀當地貴族級學府哈羅學校,並在牛律大學取得數學榮譽理學士及牛津大學文學碩士,更在香 ...


林作坦言唔怕網民狙擊,實行全力反擊。


前大律師林作曾在英國留學,先後入讀當地貴族級學府哈羅學校,並在牛律大學取得數學榮譽理學士及牛津大學文學碩士,更在香港大學取得法學碩士。他更新咗社交網站簡介,自稱「可能是娛樂圈及補習界學歷最高嘅人」,即時遭到網民狙擊鬧爆。

林作接受東網訪問表示,對網民言論絕對不會退縮:「我不嬲行呢個路線,無意冒犯任何人,之不過係我行我素,我出個POST話我更新咗呢個簡介,冇理由去挑起任何人對我嘅仇恨,只可以話啲人酸葡萄,呢個唔係我問題,啲人無端端攻擊我,我只可以以牙還牙,之前我都講過我會咁做,絕對唔可以姑息呢啲無端端挑起事端嘅網民,我係會絕對還擊。同埋我公司啲人都講,我係講乜都會畀人鬧嘅人,我都習以為常,但唔會退縮。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!