網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月6日 星期五

愈唱愈低胸!黎瑞恩開騷大意露事業線 __,黎瑞恩,

粉絲就大飽眼福!歌手黎瑞恩(小恩子)首場假紅館《黎瑞恩感恩有你演唱會2018》的第二位嘉賓是譚詠麟(阿倫),他以西裝Look現身,與小恩子合唱《明天你 ...


粉絲就大飽眼福!


歌手黎瑞恩(小恩子)首場假紅館《黎瑞恩感恩有你演唱會2018》的第二位嘉賓是譚詠麟(阿倫),他以西裝Look現身,與小恩子合唱《明天你是否依然愛我》,唱至中段時二人跳起舞上來,十分爆笑!唱完之後,阿倫先開口恭喜小恩子,又笑言自己專登着西裝襯番小恩子:「其實我哋唔係咁熟,唔知點解會做嘉賓,但之前聽過人話小恩子好夠義氣,每次猜枚猜輸咗都會幫手頂酒!」說畢小恩子就落台換衫,留低阿倫唱出《First of May》。惟小恩子準備需時,當阿倫唱完之後要再講多兩句,抵死笑話:「你估我係黃子華咩?佢都退休啦。啱啱都講話今日衣着專登襯番小恩子,覺得佢好似一棵大樹咁,咁我惟有做菠蘿,就係一個新組合『大樹菠蘿』。」此無厘頭發言令全場捧腹大笑!

之後小恩子與一眾同樣穿上印度傳統服飾的Dancer再上台,載歌載舞唱出《錯在多情》、《大個唱》等歌曲,還跟Fans一齊大合唱。唱至《愛你一定快樂》的尾段時,小恩子先行落台,此時身後的大螢光幕展示出小恩子小時候與家人的照片、初入行、獲獎、錄音、於台上演唱及與好友的照片,而最後一幕就是小恩子與一對子女的旅行照,場面非常感人!

再換上藍色公主裝、淺露事業線的小恩子出場演唱《問候》,唱完有Fans大叫流鼻血,小恩子即時用手拉起條裙,搞笑話:「叫佢做高啲,都唔知做咁低做咩!」但小恩子邊唱條裙就邊跌,十分吸睛!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!