掃呢頁CODE去手機

2018年4月10日 星期二

開拍新旅遊節目!周奕瑋唔夠高扮小鮮肉 __,

周奕瑋打算開拍新一輯旅遊節目。無綫藝員周奕瑋(Jarvis)出席展覽活動,並擔任活動主持人。他表示最近忙於與公司商量拍攝新一輯的旅遊節目,但仍然未確定 ...


周奕瑋打算開拍新一輯旅遊節目。


無綫藝員周奕瑋(Jarvis)出席展覽活動,並擔任活動主持人。他表示最近忙於與公司商量拍攝新一輯的旅遊節目,但仍然未確定拍攝的地點。問他是否有好提議予公司?他說:「除咗日本以外,其實自己都有去吓台灣,因為嗰邊易溝通同埋去幾日唔會用太多時間。」另外,他透露自己有學韓文,所以韓國都是一個不錯的選擇,他指暫時都會選擇去東南亞地方為先。

問是否經常旅行食好嘢而變肥?Jarvis說:「每次去完都肥咗腫咗,第一次拍呢啲節目一個人做有壓力,生理時鐘亂晒。(你印象最深刻嘅一次旅行喺點?)有一次去咗東京附近一個叫濱松嘅地方,嗰度啲大人會放大風箏幫啲兒童祈福,呢啲喺香港真喺好少可以見到。」

唔夠條件做演員

提及網民大讚Jarvis拍攝的旅遊節目,問他有何感受?他笑言:「開心嘅,起碼冇畀人話拍得衰。(點睇好多網民搵你同杜如風比較?)其他大家各有優點,同埋都係負責翻自己擅長的部分。」問他是否有意參與拍攝劇集?他直言:「隨緣啦,我覺得自己做演員嘅條件唔夠好,就算扮小鮮肉都有好多後生過我嘅人做啦,同埋我唔高,所以我都喺Enjoy做主持人多啲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!