掃呢頁CODE去手機

2018年4月10日 星期二

自嘲老肉 黎耀祥請食飯賀新劇高收視 __,黎耀祥,

收視咁好,黎耀祥話要請同劇演員吃飯慶祝。藝人黎耀祥(祥仔)演的劇集向來有口碑,而由他與姜大偉、夏文汐及林夏薇擔綱演出的無綫劇集《逆緣》首周收視已高開2 ...


收視咁好,黎耀祥話要請同劇演員吃飯慶祝。


藝人黎耀祥(祥仔)演的劇集向來有口碑,而由他與姜大偉、夏文汐及林夏薇擔綱演出的無綫劇集《逆緣》首周收視已高開29點,祥仔更於明晚請同劇演員吃飯慶祝,大家開心一下。說到再託他的鴻福取得高收視時,祥仔即笑謂:「唔係呀!託John(姜大偉)哥鴻福咋!(聽晚又請食飯?)大家開心吓嘛!而且我後日又要返橫店開劇,我哋個劇之後都好精采,跟住我同陳嘉樂赤裸演出,既有小鮮肉,又有老肉,大家真係要繼續收睇落去。」而祥仔向來少拍大陸劇,後日返橫店拍劇,都係真正的第一次,真係話都唔信。祥仔謙稱:「學吓嘢囉!因為今次由張華標做編審,我同佢喺《義海豪情》後都未合作過,都八年嘞!所以促成今次機會!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!