掃呢頁CODE去手機

2018年4月10日 星期二

鍾欣潼爆喊晒演技 洪卓立焗到抖唔到氣 __,洪卓立,

阿嬌同洪卓立喺劇中有唔同發揮。女星鍾欣潼(阿嬌)、賀軍翔、洪卓立主演的戀愛偶像劇《動物系戀人啊》,是透過對動物的習性分析去match人的性格,例如松鼠 ...


阿嬌同洪卓立喺劇中有唔同發揮。


女星鍾欣潼(阿嬌)、賀軍翔、洪卓立主演的戀愛偶像劇《動物系戀人啊》,是透過對動物的習性分析去match人的性格,例如松鼠跟長頸鹿,兩款完全不相及的動物組合所產生的戀愛、反差相處模式,從而解構都市人的愛情。

現實中,阿嬌的愛情status是「sweet mode」,不過她於劇中的經歷卻好似坐過山車般,一陣sweet、一陣鬧交、之後再離婚等。而日前播出的兩集,阿嬌的表現簡直是演技大爆發,現實同拍戲反差相當大。不過阿嬌今次在處理重要戲份上,表現得極具層次感,完全掌握了人物強大同脆弱之間的分寸,特別在爆喊場口,看到人「心都實晒」!好多網民都話:「不自覺跟着一起哭了。」

而除了阿嬌外,在劇入面負責搞笑的花美男洪卓立拍攝時亦有難忘事,他說:「有一幕係喺阿嬌同賀軍翔於劇中嘅屋企拍,因為要現場收音,所以熄咗冷氣。於是,我哋成個劇組加演員成五十幾人就逼晒喺一間冇冷氣嘅屋入面,重點係嗰陣時係夏天七、八月,室外成四十度,室內咁嘅環境,大家都大汗疊細汗,真係焗到抖唔到氣!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!