掃呢頁CODE去手機

2018年4月10日 星期二

生足一隊足球隊?曹敏寶耍手擰頭嗌唔制 __,曹敏寶,

曹敏寶就話雖然自己都鍾意小朋友,但生一隊足球隊就真係唔得!前港姐冠軍曹敏莉胞妹歌手曹敏寶(Abo)在社交網公布喜訊,於本月8號榮升林太下嫁任職科學家的 ...


曹敏寶就話雖然自己都鍾意小朋友,但生一隊足球隊就真係唔得!


前港姐冠軍曹敏莉胞妹歌手曹敏寶(Abo)在社交網公布喜訊,於本月8號榮升林太下嫁任職科學家的林潤生。而結婚當日,Abo跟足中國傳統,穿上中式裙褂在酒店等老公接新娘,並向雙方家長跪地敬茶,而長輩就送上多對足金龍鳳鐲及金豬鏈,貴氣非常。

之後跟老公林潤生返元朗山貝村,再坐大紅花轎到林氏家𧙈仁興堂祭祖,老公踢轎門後更孭住老婆入𧙈堂拜祖先,之後在山貝村擺20圍酒席請親人飲喜宴,之後再到酒店,穿上婚紗舉行結婚簽約儀式,晚上筵開26席喜宴,足足忙了一整天。

Abo接受東網訪問時,表示整個婚宴有多個令她感動落淚的場面,她說:「坐花轎好難忘,最感動係老公係好少說話嘅人,但佢都用咗啲歌詞向我表達愛的宣言,真係感動到喊,而另一次喊係喺簽字時,我父母就最開心,喺婚宴上公開多謝我老爺、奶奶,等佢哋有位咁出色嘅女婿。(返祠堂祭祖?)係呀,因為我老公係元朗原居民,同埋佢係林家長子。」Abo又多謝做姊妹的好友周美欣,陪她出嫁又為她任嘉賓獻唱。

問到何時生bb,她就話雖然兩人都好鍾意小朋友,但生bb要順其自然,她又說:「男家嗰面想我生足一隊足球隊,不過我唔係生仔機器囉。」稍後她將會和老公到馬來西亞度蜜月,及6月時再到美國再擺一次喜宴跟美國親朋食飯。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!