掃呢頁CODE去手機

2018年4月5日 星期四

星光熠熠耀劉偉強 生日會似金像獎 __,金像獎,劉偉強,

方生,下次要企出少少喇。導演劉偉強昨晚在西貢匡湖居會所舉行「劉偉強帶埋班怪獸開Party!」慶祝58歲生日,現場星光熠熠,唔知以為去咗金像獎。好多影圈 ...


方生,下次要企出少少喇。


導演劉偉強昨晚在西貢匡湖居會所舉行「劉偉強帶埋班怪獸開Party!」慶祝58歲生日,現場星光熠熠,唔知以為去咗金像獎。好多影圈、電視界的藝人都抽空出席,足以證明劉偉強人緣極好。

今早有份出席劉偉強生日會嘅莊思敏就在社交網上載多張在場內的照片,照片所見有方中信夫婦、江美儀、宣萱、導演黃真真、方平、鮑起靜、舒淇、余安安、古天樂等人,見劉偉強同老婆黎安兒全程都黐到實,非常恩愛!而一向有鋪集郵癮嘅莊思敏就絕對唔會放過呢個機會,成功集得古天樂同舒淇,連方平都唔放過!江美儀都有上載場內合照,她留言:「兒童節當然要和「兒童」慶祝生日啦,生日快樂劉偉強導演!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!