掃呢頁CODE去手機

2018年4月5日 星期四

多才多藝咩都識!周杰倫極速扭波冧死女 __,周杰倫,

啲女畀你冧死晒啦?台灣天王周杰倫(周董)一向都係圈中嘅好爸爸好老公,對家人非常愛錫,唔單止不時抽空陪伴佢哋,仲識變魔術氹佢哋開心,你話咁好男人去邊到搵 ...


啲女畀你冧死晒啦?


台灣天王周杰倫(周董)一向都係圈中嘅好爸爸好老公,對家人非常愛錫,唔單止不時抽空陪伴佢哋,仲識變魔術氹佢哋開心,你話咁好男人去邊到搵?原來唔只咁,周董仲識扭得氣球添,真係多才多藝呀!

周董喺社交網分享一段佢極速扭氣球片,片中見到佢好快就扭咗個狗仔氣球出嚟,見佢咁熟手,一秒猶疑都冇,似乎一定係「日夜鍛煉去取勝」,啲女粉絲畀佢冧死晒網友都大讚周董咩都識,非常厲害,仲搞笑話好想周董親手扭隻畀佢,不過大家都係幻想吓先啦,因為呢個福利似乎都係得太太昆凌同小朋友獨享㗎咋!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!