網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月19日 星期四

袁偉豪唔敢望!范文雅狠拋窒息級事業線 __,范文雅,袁偉豪,

神仙都企唔穩呀!無綫藝人范文雅(Aliya)身材索爆,經常大方在網上晒福利圖,最近她在劇集《棟仁的時光》亦有亮眼演出,引起網友熱議!劇中她飾演主角袁偉 ...


神仙都企唔穩呀!


無綫藝人范文雅(Aliya)身材索爆,經常大方在網上晒福利圖,最近她在劇集《棟仁的時光》亦有亮眼演出,引起網友熱議!劇中她飾演主角袁偉豪的朋友,對方為她出頭,因此發生感情,兩人更有咀戲!

而在已播出劇情,身穿低胸OL裝的Aliya不經意晒事業線,不單止令觀眾噴鼻血,劇中袁偉豪亦不敢直視,更搞到身患絕症的他流鼻血。Aliya說:「我飾演一個好敢愛嘅秘書,對愛情勇於表達,好開心今次拍劇有感情線,係第一次,雖然之後冇得開花結果,但都係一個好嘗試,而且劇情幾得意!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!