網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月19日 星期四

星光熠熠!毛俊輝孖君豪嘉玲做舞台劇 __,嘉玲,劉嘉玲,

毛Sir接受新城訪問。戲劇大師毛俊輝(毛Sir)與太太胡美儀出席新城訪問,剛贏得劇評人獎2017的「年度演員獎」及第27屆香港舞台劇獎「最佳男主角」, ...


毛Sir接受新城訪問。


戲劇大師毛俊輝(毛Sir)與太太胡美儀出席新城訪問,剛贏得劇評人獎2017的「年度演員獎」及第27屆香港舞台劇獎「最佳男主角」,毛Sir笑言今次記得在台上多謝太太了,在旁的美儀笑言:「我要求多樣嘢,通常人哋知道得獎起身親都會攬一攬隔籬嗰個人,佢就唔係,一起身就直接上台。」毛Sir聽罷即笑道:「係喎,冇做呢個動作就上咗台。」

另外,毛Sir將以導演身份與劉嘉玲、謝君豪和秦沛合作舞台劇《奪命證人》,他稱因是外國的改編劇,劇本仍在處理中,預計六月才正式排戲,而最開心是邀請到秦沛,因對方是第一次演舞台劇,劇中是演大律師。講到三位都是霸氣十足的演員,做三人導演是大挑戰?毛Sir謂:「做得導演預咗有呢啲準備,同佢哋講咗係一個新排戰,因會要佢哋展示另一面出嚟,睇佢哋交唔交到功課喇。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!