網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月30日 星期一

師兄失戀!鄭融向前度發放正能量 __,師兄,鄭融,劉浩龍,

鄭融真有心~歌手鄭融出席電台訪問,宣傳新歌《一切天空早注定》,她表示網上有不少語錄分享,讓大家注入正能量,所以都想用這首新歌來宣揚正面訊息,今次是到上 ...


鄭融真有心~


歌手鄭融出席電台訪問,宣傳新歌《一切天空早注定》,她表示網上有不少語錄分享,讓大家注入正能量,所以都想用這首新歌來宣揚正面訊息,今次是到上海與內地唱作人李悅君一齊創作及填詞,對方錄音室在天台,在滿天星星下講出女生的心聲。鄭融表示:「係有份參予填詞部分,但冇諗過李悅君會加埋我個名,但如果寫歌同填詞,我作曲信心會大啲。」

至於MV都有份創作,水內放入閃粉營造神秘夜空,而舞步就交給排舞師,其中有一part solo都好好玩。另外,新歌發放正能量,對於前度劉浩龍(師兄)失戀,問會否可推介給他聽?鄭融說:「我會向每個人推介,好嘅音樂每個人都啱聽,感情嘅嘢我自己嘅都唔多講,何況係人哋嘅感情事,不過我覺得每個人都值得有幸福嘅,相信愛係powerful ,唔好因為一啲經歷而放棄你嘅信念。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!