掃呢頁CODE去手機

2018年4月30日 星期一

情有獨鍾!蘇永康俄羅斯留影 __,蘇永康,

好開心呢!歌手蘇永康成日做「空中飛人」四圍飛工作,非常忙碌。近日佢就去咗莫斯科工作,不過原來蘇永康對莫斯科呢個地方有特別感覺,因為以前佢睇過一部電影同 ...


好開心呢!


歌手蘇永康成日做「空中飛人」四圍飛工作,非常忙碌。近日佢就去咗莫斯科工作,不過原來蘇永康對莫斯科呢個地方有特別感覺,因為以前佢睇過一部電影同俄羅斯甚有關係,仲話本身諗住係半退休狀態先同太太一齊去呢個地方旅遊,佢話:「如果不是工作關係,我個人計劃是10年後半退休狀態才與太太到莫斯科旅遊,80年代看過一部電影White nights,講述一名流亡海外的芭蕾舞家因為飛機墜毁所以回到當年仍是鐵幕國家的蘇聯。仍在冷戰年代的美國經常把蘇聯醜化成一個所有人都木口木面的國家,今日親身感受是俄羅斯人基本非常友善!」佢亦話大部分人心底都有善良嘅一面,如果大家都展露善良嘅一面世界將會好美。相中見到蘇永康去咗唔同地方遊覽拍攝留念,似乎呢個地方對佢一定有好難忘感受。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!