掃呢頁CODE去手機

2018年4月30日 星期一

李施嬅被迫食煙:要導演賠番個肺畀我 __,李施嬅,李詩韻,

李施嬅喺劇中演舞女大班。藝人李施嬅於油麻地一幢舊樓的天台拍拍攝無綫劇集《金宵大廈》,施嬅在劇中一人分飾前世今生兩個角色,由於前世是六十年代的舞女大班, ...


李施嬅喺劇中演舞女大班。


藝人李施嬅於油麻地一幢舊樓的天台拍拍攝無綫劇集《金宵大廈》,施嬅在劇中一人分飾前世今生兩個角色,由於前世是六十年代的舞女大班,她為演活為該角色而要煙不離手,令身為非吸煙者的施嬅叫苦連天:「因為係捲煙,比較濃,我試過吸完一啖見頭暈,依家已經習慣咗。(怕唔怕上癮?)我都同導演講要賠番個肺畀我,因為我係個好注意健康同養生嘅人,為咗拍今次個劇都唔知食咗幾多包煙,算係為藝術而犧牲,唔知我係咪心理作用,覺得自己皮膚差咗,我都有問劇組人員,我啲牙有冇變黃。」

施嬅透露有場戲,她與山聰邊吸煙邊講對白,但由於太大煙,連對白也唸不到。除了吸煙外,施嬅還要以聲線、化妝及舉手投足來營造出風塵味與騷味,問她私下在男友面前是否都很騷?她笑言﹕「我嘅愛情世界係好童話,唔會有風塵味。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!