掃呢頁CODE去手機

2018年4月30日 星期一

處男歌將面世 黃建東怕觀眾睇厭飛起瑪姬 __,瑪姬,黃建東,

黃建東坦言處男歌MV唔啱瑪姬(圓圖)演出,不過遲啲二人有嘢搞。藝人黃建東、陸詩韻、周美欣、莊端兒、唐貝詩與胞妹唐貝欣等齊齊現身晚宴。擔任大會司儀的黃健 ...


黃建東坦言處男歌MV唔啱瑪姬(圓圖)演出,不過遲啲二人有嘢搞。


藝人黃建東、陸詩韻、周美欣、莊端兒、唐貝詩與胞妹唐貝欣等齊齊現身晚宴。擔任大會司儀的黃健東透露自己的第一首歌將在七月推出,當然十分期待:「呢首歌係講番我嘅初戀經驗,好有意思,首歌係講『女朋友結婚,但新郎不是我』,但我仍然都會送上無限祝福。」

至於會否找緋聞女友瑪姬當MV女主角,他稱這次會找另一個朋友幫手。問會否擔心瑪姬呷醋?黃健東笑言:「小別勝新婚,怕觀眾會睇厭。不過我同佢今年會有新搞作,大家拭目以待。」

另外,唐貝詩最近忙於發展自己的工作室外,今年接拍了兩部電影和三部網劇,她說:「其實我一向對演戲都好有興趣,希望多啲接受唔同嘅機會,可以豐富我嘅演出經驗。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!