掃呢頁CODE去手機

2018年5月19日 星期六

【幾個月零收入】食住靠屋企 33歲衛詩雅爆喊對唔住爸媽:好冇用 __,衛詩雅,詩雅,

呢日見到Michelle衛詩雅行街睇衫,身邊有四個工作人員陪住,好架勢!咁又係,話晒Michelle喺影壇企穩陣腳,每年有五、六套戲做女主角,賺到錢, ...




呢日見到Michelle衛詩雅行街睇衫,身邊有四個工作人員陪住,好架勢!咁又係,話晒Michelle喺影壇企穩陣腳,每年有五、六套戲做女主角,賺到錢,公司自己會對你好。不過,本身慳開嘅佢,就算四個人陪佢shopping,佢都只係齋行齋睇同齋試!「本身我真係好慳嘅,之前做嘢啲錢會儲起,咁我就慢慢用,慢慢用。做嘢有衫,有時又可以借衫。」

入咗行十年,近年先開始搵到嘅Michelle,喊住咁話最對唔住嘅係爸爸媽媽。「因為而家三十幾歲,我會覺得有陣時可能,爸爸媽媽係講笑咁樣,你快啲拍拖啦,我唔介意你收入,我會覺得咁大個女要佢哋擔心,我會覺得好冇用。」唔知Michelle試過幾多個月係零收入嘅呢?「我試過幾個月啦,兩、三個月冇收入,我哋有墊支嘅,幾千蚊。」今年三十三歲,佢仲同緊屋企人住,都係因為 「我唔出街可以唔用錢,咁我同媽咪住咪唔使食飯,屋企有飯食。」佢啲同事叫佢做「牌王」,因為佢咩嘢牌都有,車牌、船主「大偈牌」、潛水牌、導遊牌等,隨時冇嘢撈都可以轉行。「其實我有咁多牌嘅原因,係因為我一有時間,覺得唔做一啲嘢就好浪費,所以考牌最實際!」

攝錄:余一駱

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!