掃呢頁CODE去手機

2018年5月19日 星期六

【志偉肉搏完鋪橋搭路】蔡潔棄洗米華 轉做晶女郎 __,志偉,蔡潔,洗米華,周焯華,曾志偉,

【志偉肉搏完鋪橋搭路】蔡潔棄洗米華轉做晶女郎在澳洲讀大學電影系出身,今年廿九歲嘅蔡潔,令人最印象深刻嘅,當然係出道作《香港仔》同曾志偉診所肉搏場面,其 ...


  • 【志偉肉搏完鋪橋搭路】蔡潔棄洗米華 轉做晶女郎




  • 在澳洲讀大學電影系出身,今年廿九歲嘅蔡潔,令人最印象深刻嘅,當然係出道作《香港仔》同曾志偉診所肉搏場面,其次就係王宗堯嘅舊愛身份,不過佢喺洗米華旗下嘅太陽娛樂,一直冇發圍。

    近日合約完咗,曾經同佢喺戲裡肉搏嘅曾志偉賞識佢,為佢鋪橋搭路過檔邵氏,同時交俾王晶睇住,即係成為新一代晶女郎。據悉電影系出身嘅蔡潔,過檔後唔會單單只做得個殼嘅晶女郎,仲會寫劇本又做埋導演,即係晶女郎中走才女路線,有腦有身材嗰種。

    雖然喺《香港仔》拍過三級場面,但蔡潔形象難得唔cheap,硬件有,欠嘅只係一個機會,王晶在內地開劇開戲頻密,絕對俾到機會蔡潔發揮。
    有樣有身材的蔡潔,拍過不少電影,但都發揮不大。

    在澳洲大學修讀電影的,正打算做導演拍處女作。

    跟王宗堯拍拖期間,流出二人SWEET爛親蜜照。

    有機會跟影帝古天樂合作,不過戲份不多。

    蔡潔憑第一部《香港仔》提名最佳新人,加上外形條件不錯,即時有唔少機會。

    鍾意就快D Share啦!