掃呢頁CODE去手機

2018年5月19日 星期六

【中藥排毒】葉麗儀孫兒甫出生證實患腦癌:好驚好心痛 __,癌,葉麗儀,

以殿堂級歌手形容葉麗儀(Frances),相信沒有人會反對。入行48年嘅Frances,最近更為新歌《從前慢》落力宣傳,今日在商業一台播出嘅《1圈圈星 ...


以殿堂級歌手形容葉麗儀(Frances),相信沒有人會反對。

入行48年嘅Frances,最近更為新歌《從前慢》落力宣傳,今日在商業一台播出嘅《1圈圈 星光背後》訪問,Frances重提孫仔出世就發現患上腦癌一事,令她大為心痛。

Frances的人生,可謂波折重重,96年患過乳癌,02年康復後再發現患抑鬱,其後移居澳洲同兒子、媳婦生活,仲有孫仔有孫女,可惜細孫兒2010年出生,就發現有腦癌。

Frances說,孫仔能活到今天,是奇跡:「佢依家仍然係handicapped,唔係好識得講嘢,只係識發出簡單嘅聲音,譬如『爸爸』、『奶奶』、『姐姐』咁,又要坐輪椅,都係今年先識得點坐。」

回憶當年得悉孫仔患病一刻,Frances說好驚,好心痛,因為年紀仲咁細,出世才五個星期,已經要在深切治療部開刀、插滿喉,好可憐,「醫生都同我哋講應該養唔大,一歲就可能會死,好彩我哋用中藥同佢排毒,一直冇事,醫生都覺得好出奇。」經過艱難嘅日子,Frances謂全家人關係變得更密切,大家互相支持。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

葉麗儀曾患乳癌,但細孫仔患腦癌更令她心痛。(資料圖片) 葉麗儀接受梁泰來訪問。

葉麗儀喺73年與第一任丈夫離婚,一直覺得對兒子有所虧欠。(資料圖片)

(資料圖片)

細孫兒患腦癌,最初被醫生斷定難過一歲,但現在八歲已懂簡單發音,令人安慰。(資料圖片)

Frances與第二任丈夫於澳洲有兒孫陪伴。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!