掃呢頁CODE去手機

2018年5月19日 星期六

【最後學期全科A】紐約戲劇碩士畢業 陳法拉戴四方帽 __,法拉,陳法拉,

陳法拉喺2014年毅然離開娛樂圈重返校園,遠赴紐約入讀當地著名學府JuilliardSchool茱莉亞學院攻讀戲劇課程。眨吓眼4年已過,噚日終於嚟到畢 ...


陳法拉喺2014年毅然離開娛樂圈重返校園,遠赴紐約入讀當地著名學府Juilliard School茱莉亞學院攻讀戲劇課程。眨吓眼4年已過,噚日終於嚟到畢業嘅大日子,法拉在最後一個學期以全科A成績獲頒MFA (Master of Fine Arts) 戲劇表演碩士,成為首位獲得該校戲劇表演碩士嘅華人學生。

法拉喺ig直播畢業典禮過程,見佢着住黑色畢業袍、戴上四方帽笑容燦爛。而法拉嘅父母亦有到場觀禮,從台上接過畢業證書嘅法拉,落台後難掩心中興奮,連聲大叫:「畢業喇!我畢業喇!終於畢業喇!hoo .....完成」

法拉留言:「不知不覺間四年如此飛快的過去,這刻我在juilliardschool 終於畢業了!我感謝這四年間鼓勵我的家人和朋友、為我提供了知識和靈感,成為一名更好的藝術家的老師們、香港的工作團隊、客戶、為我打氣的fans,大家一直給我支持,沒有你們,我不能一個人走到今日。我是一個非常幸運的人,在我的生命中擁有你們所有人。」法拉仲透露前日上最後一堂時,剛好由奧斯卡影帝Daniel Day-Lewis嚟咗學校以導師身份教演戲,讓佢獲益不少,並上咗畢業前寶貴嘅一課。

完成畢業禮後,當然唔少得與一班同學仔影大合照,仲有愛貓都有喺畢業證書上留影,真係好開心。法拉早前透露畢業後會回歸幕前,拍劇同電影都無任歡迎,相信好快就可以再見到法拉演出。



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent

法拉讀了4年戲劇課程,終於畢業喇,恭喜晒! 法拉在台上獲頒畢業證書。









喺ig直播畢業盛典。

法拉同後面嘅同學一齊玩睩大眼。

開心到將四方帽條流蘇揈來揈去。

鍾意就快D Share啦!