網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月10日 星期四

余文樂做爸爸喇! 同BB一齊慶祝母親節 __,余文樂,

余文樂做爸爸喇!同BB一齊慶祝母親節恭喜晒余文樂同王棠云!樂仔喺IG到PO咗張BB嘅手仔相,佢話︰「大家好。我的名字叫CodyYue。爸爸今天看到你出 ...


  • 余文樂做爸爸喇! 同BB一齊慶祝母親節


  • 恭喜晒余文樂同王棠云!樂仔喺IG到PO咗張BB嘅手仔相,佢話︰「大家好。我的名字叫Cody Yue。爸爸今天看到你出來的時候真的有種難以形容的開心。感恩你和媽媽都平安沒事,謝謝我太太,媽媽真的很偉大!!」今個母親節仲可以有Cody一齊陪伴,認真開心!

    據知今日樂仔就同王棠云去到私家醫院剖腹,並順利誕下男嬰。早喺3月嘅時候,《壹》仔影到樂仔同腹大便便嘅王棠云手拖手返港,當時有消息指已有6個月身孕。按照今日出生推算,原來當時她已有7個月身孕。




    鍾意就快D Share啦!