網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月10日 星期四

【連環晒Chanel 】強強寵壞 香香變名牌控 __,香香,岑麗香,

幸福人妻岑麗香,睇下佢嫁咗人之後開始變名牌控,就知強強有幾寵佢啦!早前香香拎住個價值$7800嘅Chanelpouches,仲有4000蚊嘅Gucci ...


幸福人妻岑麗香,睇下佢嫁咗人之後開始變名牌控,就知強強有幾寵佢早前香香拎住個價值$7800嘅Chanelpouches,仲有4000蚊嘅Gucci ...




幸福人妻岑麗香,睇下佢嫁咗人之後開始變名牌控,就知強強有幾寵佢 早前香香拎住個價值$7800 嘅Chanel pouches ,仲有4000蚊嘅Gucci 皮帶,成個look 當堂貴婦晒!食完飯香香第一時間拉埋老公去Hermes,雖然已經關咗門,但香香依然唔捨得走,隔住個玻璃都要睇,睇黎強強今次都走唔甩架喇!

睇返香香近期啲打扮,行頭又真係勁過以前好多。又拎Chanel, 又戴「勞」咁!剩係呢個LV 手袋都已經價值$42000 喇! Cartier 手鈪打孖載,一隻$7250 ,一隻$6300 !仲有呢對港女們草鞋,盛惠$4300 ,不過成日斷碼,唔係有錢就買到。 唔知大家有冇發現,香香嘅近期機場look,就算著得幾casual,都一定有個Chanel 包包傍身。

尢其呢個黑色Chanel 包包肯定係近期至愛。出場次數不知幾頻密,幾乎次次撘親飛機都戴住佢。大約四萬蚊有找!不過有個捨得洗錢喺佢身上嘅老公,對於香香黎講,都係粗用啫!

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!