網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月1日 星期二

當眾試床!慳家女神陳婉衡搵猛男搬屋 __,陳婉衡,女神,

小編留意到嘅嘢,就係佢完全冇贅肉~無綫小花陳婉衡(Alycia)年前隻身由加拿大返港發展,一直名多於利。收入一般的她以相宜租金租住位於香港仔的單位,一 ...


小編留意到嘅嘢,就係佢完全冇贅肉~


無綫小花陳婉衡(Alycia)年前隻身由加拿大返港發展,一直名多於利。收入一般的她以相宜租金租住位於香港仔的單位,一住4年「唔捨得搬」,不過近日業主跟足條例收樓,最遲本月初她便要遷出,「驚聞惡耗」後再被娛樂新聞台派差離港公幹超過1周,「冇時間、冇彈藥」之下Alycia大感徬徨無助,幸而最終得哥哥出手相助,成功租得月租萬多元、位於北角的新居。

貼地做師奶

Alycia近日被發現單拖現身銅鑼灣大型傢俬店,主攻「大件抵食」的家品,上至梳化下至茶几及布衣櫃統統不放過,期間身穿貼身背心的她不時拿軟尺度位,睇中其中一張約900元的梳化床時她意欲「試瞓」,卻不懂如何開啟,顯得雞手鴨腳,令不少途人駐足八卦,她卻一於少理﹗Alycia於傢俬店停留約個多小時後,再徒步往附近家品店買地拖,平日愛扮靚靚搶Fo的她放下女神形象,與身旁師奶「爭平嘢」,相當貼地。

慳家唔請搬屋公司

事後記者與Alycia取得聯絡,她無奈謂﹕「真係慳得就慳喇,因為今次搬屋唔係我預算之內,當初好擔心租唔到樓、搬唔切要瞓天橋底﹗啲傢俬最緊要平,用得就算,始終係租盤嘛,第時再搬我冇諗住拆走喇。坦白講,我今次連搬屋公司都冇請,諗住Call車、搵幾個猛男朋友幫吓手,最多請返佢哋食飯囉。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!