網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月1日 星期二

舞校周年助陣 蘇志威想拜師韓瑪利學中國舞 __,蘇志威,

蘇志威的舞校舉行周年匯演,他親自落場跳番Part。蘇志威(蘇老闆)的舞蹈學校在灣仔會展舉行周年匯演,蘇老闆風騷滿場飛,匯演尾聲他更與另一學校董事韓馬利 ...


蘇志威的舞校舉行周年匯演,他親自落場跳番Part。


蘇志威(蘇老闆)的舞蹈學校在灣仔會展舉行周年匯演,蘇老闆風騷滿場飛,匯演尾聲他更與另一學校董事韓馬利(Mary姐)以及全校老師上台壓軸表演,為晚會畫上完美句號。

匯演結束後,蘇老闆接受訪問,說:「今年學校10周年特別搞呢個咁大型嘅Show Case,啲學生咁努力,特別畀個平台佢哋表演,佢哋練咗幾個月。今晚佢哋係主角,我只係配角,不過我呢個配角都有份上台跳一小段!」他坦言見師生都玩得好開心,計劃每年都舉辦大型匯演。

匯演超過250名師生分13組舞蹈表演,除了拉丁舞、HipHop、現代舞、Jazz之外,還有中國舞表演。蘇老闆說:「雖然佢哋唔係專業舞蹈員,但個個都好畀心機,不斷進步,尤其是中國舞表演最令我驚喜,好靚。因為一向拉丁和HipHop都係學校嘅皇牌,估唔到中國舞都咁好,編排和技巧都好好,搞到我都想學,向深厚的中國舞底子嘅Mary姐請教。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!