網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月1日 星期二

【名下冇物業】黎明女友被揭讀女校異性緣旺 富二代舊愛封嘴 __,富二代,黎明,

黎明女友Wing上月誕下女兒,如今已返回黎明位於上水雙魚河的St.AndrewsPlace豪宅休養。之前已有報道指為了方便照顧Wing,故黎明安排住在 ...


黎明女友Wing上月誕下女兒,如今已返回黎明位於上水雙魚河的St. Andrews Place豪宅休養。之前已有報道指為了方便照顧Wing,故黎明安排住在藍田公屋的Wing母,遷進同樣御林皇府獨立屋,與Wing所住地點相距車程不足五分鐘。

Wing已誕下囡囡,黎明亦在fb發聲明,報喜之餘也表現出對女友早產曝光的憤怒。不過今日黎明同Wing再度成為周刊封面人物,指女方雖然為黎明生B,但至今仍「兩袖清風」,名下未有物業。

報道又指,Wing中學在觀塘一家女校就讀,異性緣旺而且早熟,有舊同學爆料指Wing一放學就會約埋同學去隔籬嘅學校識男仔,仲話對Wing嘅印象係「佢好早就喺出面識男朋友,放學就去拍拖。」

此外,Wing的富二代賽車手舊愛趙偉猷(Vincent)亦成追訪對象。Wing與陳姓前夫於2011年1月結婚,陳生略有家底,幫屋企打理餐館。離婚後Wing與Vincent撻著,至去年10月仲一齊以情侶姿態出席周國賢胞妹婚禮,但計番條數,當時Wing應與黎明已發展感情……

周刊到訪Vincent嘅車行,如常工作,間中煲煙。記者上前採訪,Vincent禮貌地報以微笑,但當知記者問及Wing前事,以及Wing是否一腳踏兩船,Vincent則面色一沉,封口拒回應,急步返回室內。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



報道又指,Wing中學在觀塘一家女校就讀,異性緣旺而且早熟

有舊同學爆料指Wing一放學就會約埋同學去隔籬嘅學校識男仔

鍾意就快D Share啦!