網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月5日 星期六

【最美麗港姐登場】鑽石加紅寶石好閃 朱玲玲爆一身行頭主人係… __,朱玲玲,港姐,

慧妍雅集今晚喺灣仔君悅酒店舉行36週年慈善晚會,被譽為「最美麗港姐」嘅朱玲玲今晚着得好華麗,配戴鑽石耳環及紅寶石頸鏈,佢話係老公私伙。問到今晚會唔會捐 ...


慧妍雅集今晚喺灣仔君悅酒店舉行36週年慈善晚會,被譽為「最美麗港姐」嘅朱玲玲今晚着得好華麗,配戴鑽石耳環及紅寶石頸鏈,佢話係老公私伙。問到今晚會唔會捐出物品拍賣品?佢就話:「每年都冇。」

記者讚朱玲玲多年都咁靚,有乜方法保養?佢話:「冇特別,乜都要平衡,但我都好曳,唔係食得清淡,由細到大習慣咗。」朱玲玲直言現在一年都只會行一、兩次山,但就有打羽毛球,問係咪同好姊妹葉蒨文一齊打?朱玲玲話:「佢都少打,打golf多,我同教練打。」對於新抱郭晶晶表示打算追多個小朋友(新聞連結: https://bit.ly/2HVzgLU ),朱玲玲就話冇畀意見:「佢哋會計劃,唔使我畀意見都搞得掂,現在有仔有女,唔會畀壓力。」

另外,同場嘅莊思明今晚都有戴啲鑽飾現身,佢透露唔係私伙嘢,係贊助商提供嘅,記者提議叫佢搵男友楊明買嚟送俾佢,莊思明搞笑照講,但佢亦錫住男友話:「都要儲吓錢嘅。」莊思明話自己平日都係鍾意啲「的骰」嘅首飾,唔會揀太大件嘅,佢又話鍾意鑽石,因為「鑽石永恆啲吖嘛!」問到佢期唔期待收鑽石?佢話:冇刻意去諗呢樣嘢嘅,因為如果收唔到就會好失望囉!所以唔會特別去期待。」

見莊思明左手食指用繃帶包紮住,佢解釋話:「噚晚被朋友隻狗咬傷咗,要半夜即刻去醫院打針。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(攝影:林賓尼) 佢話自己一身行頭都唔屬於自己所有

「最美麗港姐」朱玲玲今晚現身慧妍雅集活動

係老公羅康瑞嘅

同場仲有陳法蓉等人

莊思明手指受傷,佢話係被朋友愛犬咬到。




鍾意就快D Share啦!