網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月11日 星期五

俾人掟水樽熒光棒 謝霆鋒被噓足四年:俾人噓到PK! __,霆鋒,謝霆鋒,

聽日喺ViuTV播出嘅《鋒味前奏》,謝霆鋒就教導演火火「黑松露炒飯」。炒飯看似簡單,其實好考功夫,霆鋒就同火火分享心得,「橋妙係時間同溫度,我鍾意落鑊 ...




聽日喺 ViuTV播出嘅《鋒味前奏》,謝霆鋒就教導演火火「黑松露炒飯」。炒飯看似簡單,其實好考功夫,霆鋒就同火火分享心得,「橋妙係時間同溫度,我鍾意落鑊前,用手摵開啲飯,因為會容易炒好多,所以我炒飯經常戴住手套就係咁解。」

霆鋒炒咗一陣,火火就接手,點知佢個煎pan愈炒愈歪,之後成個煎pan離開咗爐,霆鋒見到笑住話:「你移咗過嚟係冇火㗎。」火火話自己好多甩漏,問霆鋒人生入面有冇遇到啲好大嘅甩漏、好唔開心,霆鋒就話:「前一排我做咗個演出,出嚟個效果自己唔係好滿意,知道自己可以再做得好啲,一路喺架車度忟自己緊接去咗另一個活動,係煮嘢食。我一直喺度諗:『點解會咁?』、『好忟呀!』,帶住呢啲怒火入廚房,即刻切親手。」

火火繼續問霆鋒:「行呢條煮嘢食嘅路,有冇崎嶇?有冇人冷言冷語:『你無端端煮咩嘢食啫?擺明玩玩吓懶有型!』?」霆鋒話唔單止煮嘢食呢條路,佢出道頭四年已經崎嶇到不得了,「啱啱出嚟嘅時候俾人噓!噓咗四年,唱到今日,我而家上台都仲會驚㗎!嘩!大佬!我嗰陣時攞住個咪,個人喺度搖,我唔係搖緊拍子呀,我係避緊你哋啲水樽同熒光棒呀!已經係俾人鬧到去呢個地步,梗係見過啲水樽飛埋嚟先咁搖啦! 所以有啲乜嘢未經歷過吖。」俾人噓又掟嘢,有冇因為呢啲事而喊先?霆鋒就話冇,不過就爆咗經理人霍汶希(Mani)喊到豬頭,「我落台嘅時候,見到mani喊,喊到抽搐,所以我要更堅強。」

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!