網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月11日 星期五

【動畫】身兼父職養大三子女 薛家燕憶辛酸眼濕濕 __,家燕,薛家燕,

■Jackson與未婚妻Zoe都非常愛錫家燕姐(中)。【HappyMother'sDay】現年68歲的薛家燕經常在劇集中演活「媽打」角色,現實生活她是 ...


【Happy Mother's Day】現年68歲的薛家燕經常在劇集中演活「媽打」角色,現實生活她是一位單親媽咪,95年跟前夫石保慶離婚,她復出養大三名子女。家燕姐的子女先後投入社會工作,31歲的二子石耀庭(Jackson)下月11日將迎娶25歲教師女友陳素怡(Zoe)。Jackson與Zoe日前到柴灣向咖啡達人Pauline拜師學沖精品咖啡孝敬媽咪。

即將升呢奶奶的家燕姐一邊品嚐着兒子為她手沖的咖啡,未喝新抱茶的她即笑言口水湧出來。當家燕姐翻看子女兒時發黃舊照,眼濕濕的她慨嘆:「時間過得好快,我初初仲諗點養大佢哋,𠵱家成家立室,係有經歷艱苦,但當中也有快樂嘅時光。」



■家燕姐獨力湊大三個仔女,現在Zoe(中)也融入他們家中。互聯網圖片

■家燕姐母兼父職,幸好子女從小都很乖巧。受訪者提供圖片

■Jackson與Zoe向咖啡大師Pauline(左)請教沖杯好咖啡。

嚴格教子女

母兼父職的家燕姐捱過辛酸:「我離婚復出第二年母親節,一日跑五個活動,呢日應該同仔女過,我根本冇時間,嗰晚返到屋企11點幾落妝,大女帶住細佬妹拎玫瑰花同紙包蛋糕,同我講『母親節快樂』,我都冇同佢哋過母親節,但佢哋記住媽咪返嚟要同我過,我當時好開心,但個心同時好酸。我攬完佢哋,就叫佢哋返房瞓,我就暱喺廁所爆喊。」家燕姐工作雖忙,但都嚴格管教子女:「我好擔心佢哋學業,會鬧會打,細個佢哋唔識分對與錯。」

Jackson非常孝順媽咪,他計劃結婚便決定搬到母親隔壁,家燕姐說:「我年紀大,日後真係可能要人照顧,呢樣令我好感動。」家燕姐爆料指第一次見Zoe便認定她是未來新抱,大讚她乖巧:「佢冬天會買保暖內衣畀我,好感動。



唔心急抱孫

經歷過失婚的家燕姐,不忘勉勵一對新人:「希望佢哋恩愛、甜蜜。有時唔知大家生活習慣,婚後一齊住要互相適應磨合,男仔要當起個家,一定要負責任,錫老婆。女嘅就要幫先生,分享愛,每個人都有佢優點、缺點,要學識搵對方優點,包容缺點,互相體諒。」家燕姐坦言不心急抱孫:「唔想畀佢哋壓力,我都好長命,順其自然。」

採訪:陳杰

攝影:葉君海

場地提供:Pokka Cafe




鍾意就快D Share啦!