網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月5日 星期二

張繼聰:145磅增磅到180磅!張繼聰由M碼變XXL __,繼聰,張繼聰,

依家真係好大隻呀!藝人張繼聰出席網劇煞科宴,對於努力增磅變成大隻佬,他稱是為明年二月開拍飾演拳手的電影而準備,花兩年去準備角色,他笑言:「當年發育時期 ...


依家真係好大隻呀!


藝人張繼聰出席網劇煞科宴,對於努力增磅變成大隻佬,他稱是為明年二月開拍飾演拳手的電影而準備,花兩年去準備角色,他笑言:「當年發育時期都未發到咁多肉,啲衫係買過晒,由M碼變着XXL碼。都好依家餐餐有飽飯食。」阿聰稱除練大隻還要跟教練練拳,教練是10歲便打拳,他就30、40歲先來打拳,笑言:「係好攰㗎,企都攰,其實紥手戴完拳套已經攰啦,都未計練拳。」電影雖下年2月才拍,但期間都有其他戲會演,亦有另外投資者想找他演拳手,因題材相近所以推掉,不能撞角色。

阿聰稱由體重145磅現到180磅:「之前身上嘅乜線物線(人魚線)都隱藏晒喇,畀佢哋休息吓先。最搞笑我拍咗個廣告,身形大隻關係,佢哋話我似個頭key咗去第二個身度,其實10歲後都好耐冇人叫我肥仔。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!