網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月5日 星期二

娛刺撈飯:家有萬能河東獅!樊少皇揸實JJ冇得輸 __,樊少皇,賈曉晨,JJ,

樊少皇揸實JJ就一定唔會衰啦!開講有話:「就算係一張廁紙,一條底褲都有佢本身嘅用處。」照咁睇,JJ賈曉晨同老公「力王」樊少皇的確係一凹一凸,完美組合。 ...


樊少皇揸實JJ就一定唔會衰開講有話:「就算係一張廁紙,一條底褲都有佢本身嘅用處。」照咁睇,JJ賈曉晨同老公「力王」樊少皇的確係一凹一凸,完美組合。 ...


樊少皇揸實JJ就一定唔會衰


開講有話:「就算係一張廁紙,一條底褲都有佢本身嘅用處。」照咁睇,JJ賈曉晨同老公「力王」樊少皇的確係一凹一凸,完美組合。數到JJ嘅能耐,即係網民所講嘅「JJability」,又點只《美女廚房》第一代美女廚神、《獎門人》吹乒乓波現高潮眼咁簡單,JJ不但外形辣、煮嘢辣,把口更加辣,除咗貼張囡囡相都同網民開拖外,仲試過喺內地淨係用條脷,就搞到一班膽正命平嘅路霸硬不起來謝晒皮,憑住三寸不爛之舌相夫教女,喺一個父權社會中當老公仔咁湊,堪稱多功能老婆、逆權師奶。

幸福男惹葡萄

反觀力王雖然有沙煲咁大個拳頭,但實際上係扶不上壁嘅阿斗,感情問題唔識處理,理財能力亦都零雞蛋,如果唔係佢喺不惑之年終於識得揸實JJ唔放,睇怕家陣都仲係過住吊兒郎當嘅生活,點似得依家有個對外巴辣、對內賢淑嘅好老婆,加埋生咗個萌爆囡囡,成個幸福小男人嘅人辦咁羨煞旁人呀!如果唔係JJ無端勾起條筋爆佢老公細個同後生時啲瘀嘢,真係令人有錯覺以為力王係含住金鎖匙出世添呀!

咁又係嘅,學似JJ喺網度自爆,力王啱啱成年嗰時同過一個大佢好多嘅女人發生關係,講到當年好似「蒙頭入閘」咁不情願,真係隔住個Mon都feel到嗰個女人嘅憤恨呀!其實睇力王當年喺電視台後樓梯同藝員仔梁榮忠講數爭奪傅明憲,就知佢係徹頭徹尾嘅「兵」,只要睇吓佢揀咩級數嘅人做對手就知,呢啲嘢冇得呃人。即使後來婚都冇結,就做咗一仔一女嘅老竇,一啲都唔令人意外,做「兵」嘅唔通好似做「將」咁有晒全盤作戰計劃?梗係煮到埋嚟就食,聽命其他人㗎喇!

為夫維權發聲

就好似力王細細個就要聽從佢老爸樊梅生吩咐,要成為繼成龍、李連杰之後嘅國際巨星,所以唔係做主角嘅戲唔接,除咗練功拍戲、做老爸嘅裙腳仔外,成個童年亦冇乜歡樂可言,更加冇乜同女仔玩嘅經驗,結果大個咪畀女仔玩囉,仲因為後生細仔就已經有咗家庭負累,打亂晒老爸將佢栽培成材嘅計劃,搞到斷絕父子關係,二十年來嚴重抑鬱,自殺無數次,即使係由JJ講番出嚟都係咁感人肺腑。呢啲明明係屬於自己嘅辛酸,但就由人哋把口講出嚟,睇怕只有律師為當事人求情至會咁做囉。

不過力王就算被JJ爆幾多瘀事都依然咁冧豬,唔嬲不特止,仲試過因為老婆鍾意食蜂蜜蛋糕,所以放低大男人身段走去學整添。計Nuts哥話,力王整餅真係整得過呀,事關之前被指欠落街數嗰劑,如果唔係JJ企出嚟為老公維權發聲,大嗌:「我老公冇爭人錢。」體現咗「好佬怕爛佬,爛佬怕麻煩」嘅道理,試問街數又如何一筆清呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!