網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月5日 星期二

林燕妮:黃霑除夕夜逼婚 林燕妮:我願意 __,黃霑,林燕妮,

林燕妮在亞視早年的《今夜不設防》節目中大爆黃霑逼婚。才女林燕妮跟黃霑相戀14年,兩人在早年的亞視《今夜不設防》節目中,黃霑親揭曾向林燕妮逼婚。林燕妮指 ...


林燕妮在亞視早年的《今夜不設防》節目中大爆黃霑逼婚。


才女林燕妮跟黃霑相戀14年,兩人在早年的亞視《今夜不設防》節目中,黃霑親揭曾向林燕妮逼婚。

林燕妮指當晚是除夕夜,他們在友人家中,黃霑突然心血來潮捉住好友,雖然細細聲說話,但坐在遠處的她依然聽到,當時她在吃牛肉乾,她說:「跟住佢又走去同個律師朋友問有冇效用,突然間個朋友左右兩手翹住我同黃霑,黃霑即刻下跪,個朋友好流利一口氣講出證婚詞,黃霑好快話:『我願意』,當朋友問我願唔願意,我好似食緊牛肉乾心態,轉得唔夠快,我話我好願意同佢做好朋友。」黃霑笑說:「呢啲咩說話,個男人都跪喺度,當時真係想吊頸,我顏面無存。」跟住有個朋友大聲喝問:「究竟你嫁唔嫁?」林燕妮才終於說:「我願意!」

林燕妮亦有暢談她對感情的意見,她坦言不鍾意主動追男仔,更加不會對男仔死纏爛打,因為覺得女仔咁做會嚇死個男仔:「如果我鍾意一個男仔,我要點樣令佢追我,係女仔一門學問。」她亦表示如果要與心愛的男仔分開:「喺大家分開前,我一定要佢知道我心裏面有佢,起碼佢走咗都會記住我。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!