網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月5日 星期二

陳煒:車內乾煎!陳煒冇車牌揸「大膽」跑車 __,陳煒,

原來有拖車~無綫藝員陳煒近日在中環為劇集《多功能老婆》開工拍攝揸跑車戲,但外表硬朗的陳煒原來沒有車牌,所以只有得睇,冇得真正揸跑車,拍攝時要出動拖車拍 ...


原來有拖車~


無綫藝員陳煒近日在中環為劇集《多功能老婆》開工拍攝揸跑車戲,但外表硬朗的陳煒原來沒有車牌,所以只有得睇,冇得真正揸跑車,拍攝時要出動拖車拍攝她開跑車的場面。期間陳煒亦有空間在big big channel開直播,與粉絲分享拍攝點滴,她被粉絲問到有沒有興趣考車牌?她笑說:「唔考喇,都幾十歲人,如果有人載咪仲好,人見人愛車見車載。」

近期天氣酷熱,因為要遷就拍攝不能開冷氣,所以陳煒要在車內「乾煎」,要不停飲水降溫,她笑說:「好熱、好焗,又話落雨嘅。」不過,陳煒指拍攝時裝劇已比古裝劇舒服得多,她說:「拍《宮心計2深宮計》辛苦好多,已經唔夠瞓,仲要背對白,啲古裝對白仲要每個字都背足,所以壓力好大,唔似拍時裝劇咁輕鬆,幾乎唔使記,哈哈。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!